Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

måndag 2 juli 2012

nya favoriter

Älskar verkligen alla blommor. Upptäcker flera o flera favoriter. Pioner är såklart en av dem men nu har rosen visat sin vackra sida!! GUD VAD UNDERBAR!!!! var i Kristianopel i helgen och där är de otroligt vackert med alla blommor.. särskilt rosor!!! Har nu flera olika blommande hos mig med, dock inga stora klätterrosor. Tror tyvärr de är felplanterade.

En underbar rosa som står så vackert i sin rabatt

En honungsros, så underbart gott doftar den!
Har idag börjat fundera planeringen av trädgården, finnas massor jag vill flytta på. Allt står nu för tätt o in på varandra. vissa blommor syns inte o kan inte ta upp någon växtplats eller näring. Tror jag ska göra en liljorrabatt, en pion rabatt men även vissa växter så det är fint hela tiden. Ska sätta mig och skissa ner hur jag vill har det. 

Har nu börjat läsa ALLT OM TRÄDGÅRD vilken toppen tidning!!! riktigt bra!!!  kan jag verkligen rekommendera.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar