Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

söndag 30 september 2012

herregud

haha ja herregud,, höll på att tappa ögonen idag när jag va ute.. Gjorde ju en ny rabatt i slutet av sommaren men lite av varje, något som tagit sig bra va en ros. För nu blommar den tydligen, och den är otroligt vacker!!

otroligt vacker!!

höst blommande ros

denna har blommat sedan tidig sommar!
Lite annat fanns det som fortfarande blommar. Mina penseer som jag köpte i våras har blommar sommaren o hösten igenom, på bilden ovan ser man en planta som jag satt ut med blå blommor. 
dessa har blivit enorma!!
Luktärten tog sig men jag tycker den är sen!

luktärt

Nu började även en stor favorit blomma i trädgården! JULROSEN!!!

visst e den vacker!!
har 3 eller 4 olika i trädgården men denna är först ut att  blommar. har denna vackra på husets framsida vid groventrén!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar