Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

onsdag 20 februari 2013

kliar fruktansvärt

i mina fingrar.. På jakt efter ett växthus omkring 7-10 kvm.

Stylade om bloggen lite här idag.. lite nya färger.. en vinterbild tagen idag på Lilla huset. Snön fullkomligt vräker ner utanför och jag morrar o suckar jämt o ständigt!!

Planterade lite idag med, fick chilifrön av en kompis.. massa frön så jag satte alla. Även Stevia planterade jag nu, så nu hoppas jag på eget sötningsmedel i sommar till mitt kaffe. Kollade även igenom alla fröpåsar jag har.. Där hittade jag de tageters jag köpt o ska sätta... Är inte en blomma jag egentligen älskat men dessa sorter var rätt ok.


chili 

stevia
min sparris har kommit upp.. 2 av 4 plantor visas sig nu...

en liten sort Targetes

sammetstargetes

1 kommentar:

  1. Men vad snygg din blogg har blivit! Den känns lättare att läsa tycker jag:)

    SvaraRadera