Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

lördag 7 december 2013

årets höjdpunkt-blommig fredag.

Så var det fredag IGEN. Denna fredagens tema i "blommig fredag" är - ÅRETS HÖJDPUNKT

Så klart kan detta vinklas på flera olika sätt. Men eftersom jag haft en skit år så koncentrerar jag mig på tiden här och nu!!

Så årets höjdpunkt för mina barn är JULEN!! Så igår så satte vi upp julgranen och idag när vi tittade ut kom julens första snö! Lycka när barnen kl 6 ville ut o leka i de lilla som låg på marken!!!

minstingen i familjen

äldsta i familjen

mellersta i familjen


en färdig gran klädd av alla 3 barnen
snön som fallit undernatten i stormen som farit förbi.
klicka på bilden för att se fler bidrag.



4 kommentarer:

  1. Ja julen är verkligen en höjdpunkt på året, för både barn och vuxna. Nu när snön kom så börjar tom jag känna av julkänslorna, har varit lite svårt i mildvädret när man är ute och gräver och rensar hela dagarna att förstå att det snart är jul...men nu så ! Härliga bilder på julgranspåklädningen :-) Ha en fin helg
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  2. Men julen er jo et høydepunkt :-)
    Ha en fin 2. advent!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar julen för känslan men inte alla "måsten"!
    Nu är mina ungar stora så jag får klä granen själv men i februari kommer första barnbarnet så nästa år kanske jag får hjälp ;)

    Ha nu en bra 2:a advent!

    SvaraRadera
  4. Julen är en stor högtid för alla men speciellt för barnen och det är nog så att barnet inom oss kommer nog också fram till jul.
    Ha en fin andra Advent
    Kram Meta

    SvaraRadera