Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

lördag 3 maj 2014

Trädgårdsmässan i Karlskrona 3 maj 2014

Denna gula enkla blomman fick följa med mig hem från blomsterlandet idag... Minnen minnen. Vet att min mamma hade denna i rabatterna hemma när jag var liten... Så den ska få följa med hem till min rabatt.
Snurrig som ja e fick ja bilderna på sniskan... Jaja ni ser nog vad ja med fick med mig hem från blomsterlandet.. Djungelgurka som barnen älskade förra sommaren.. 5 plantor satta.
Innan blomsterlandet så var vi i wämöparken där det idag var trädgårdsmässa. Planerna att åka dit va egentligen inte planerade. Men tur var att sambo övertalade mig att åka dit. Fick med oss hem 5 nya dahlior o 3 liljor. Satta nu ikväll i svarta murbrukshinkar.
Här såldes allt möjligt. Verktyg till trädgården även kryddor, korvar glass men såklart blommor och andra ätbara växter o grönsaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar