Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

tisdag 30 april 2013

Lite bilder

rabatter och detaljer gör ibland trädgården!! Här kommer lite bilder ifrån min trädgård...

Ett litet mushus på berget

en stor Kiselsten mitt i rabattern

min runda liljerabatt

äntligen lite färg!!

här kommer det snart blomma över allt!!

jordgubbslandet o potatis/lök /morötter ska sättas här.

sambon har kantsatt en ny mindre sommar rabatt till mig. Först ut blir det tulpaner!

vid min ingång.. Har lagt på täckbark. Snart kommer det blomma en massa här med.

4 kommentarer:

  1. Vilka fina rabatter du har skapat! Även om det inte har kommit upp så mycket ännu så ser grunderna jättefina ut. Behöver du mer fläckig lugört så hojta till, får slänga varje år och det är lite synd...

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack, ja jag är nöjd över dem. kan gärna ta en planta av dig :D

      Radera
  2. Roligt att se att flera använder bokashi:) Hur länge har du komposterat på det viset?

    SvaraRadera
    Svar
    1. började i jan typ.. så jag är nybörjare men har 2 arbetskamrater som använt bokashi länge som gärna dela med sig hur jag ska göra :D

      Radera