Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

onsdag 22 maj 2013

Min borg mitt slott

Min trädgård är min borg runt mitt slott!!! Älskar denna tiden o se hur allt växer o gror. Nu börjar det äntligen bli sådär underbart vackert!!! Vad det har hänt mycket under maj månad. Här kommer en uppdatering i form av bilder

min rabatt på fram sidan.. om ett tag ska jag ta en ny bild o ni ska få se explosionen!

daggkåpans vackra förmåga!

en av de nyare rabatterna! o en liten hjälpreda

växthuset på plats.. lite kvar.....

potatisen ha börjat titta fram

jordgubbslandet i full blomm!

i sålådan växer det massor med

kruka med ätbara blommor

små söta rosa o lila blommor (vet ej namnet)

fotblad med sitt vackra blad!

löjtanshjärtan blommar nu!

även valnötsträdet börja utveckla sina blad

minigurkan växer och frodas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar