Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

torsdag 20 februari 2014

Solen- en blommig fredag


Solen är denna veckans tema. Solen är något jag verkligen saknar nu. Men lite av den ha vi sett denna veckan. Jag bor trots allt i Sveriges soligaste stad. Karlskrona. På länken kan du läsa mera. 

http://www.visitkarlskrona.se/sv/info/solligan 

Så visst man borde inte klaga på att man inte ser den när vi få ser den näst enligt fakta.

Solen ha gett oss dessa jättetidigt. 
Snödroppar.




Nästa veckas tema- min hemlighet

http://blandrosorochbladloss.blogspot.se


9 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att naturen tar åt sig av det som finns bakom molnen ändå och kryper fram ur sina vrår. Meeen vi behöver få se den ändå.Längtar sååå
    Ha en fin dag
    Meta

    SvaraRadera
  2. Härligt, nu är vi på väg mot rätt håll. Bara solen ville visa sig lite oftare ... Men även våra snödroppar blommar, trots att det inte har varit så många soltimmar.
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Syns inte men finns. Som tur är. Snödropparna är beviset :)

    SvaraRadera
  4. De er jo herlige vårtegn! Her er alt hvitt...

    SvaraRadera
  5. Här uppe i Norrland har en enda snödroppe förgyllt min vecka. En hel bukett dröjer nog. Särskilt nu som snön vräker ner.
    Trevlig helg!
    /Anette

    SvaraRadera
  6. Hoppas att snödropparna här kommer snart också men det dröjer nog ett bra tag till.
    Det snöar idag.

    Trevlig Helg

    SvaraRadera
  7. Underbart att ha snödroppar nu.
    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
  8. Javisst är det skönt att något är tidigt när vädret är grått. Tittade igenom bilder igår och såg att somligt jag fotade 18 april förra året kunde jag fota redan nu :-)

    Ha en fin helg! Carina

    SvaraRadera
  9. Det är för väl att det finns bildarkiv så att man kan minnas hur solen ser ut... Här är det mest grått utomhus. Nåja. Det kommer väl. :-)
    Härligt med snödroppar!
    /E

    SvaraRadera