Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

torsdag 13 februari 2014

Trädgårdsstil

Vilken stil ha du i din trädgård? Ute som inne.... Inne kanske man ha en viss stil på sitt hem,, o jag tänker att man kanske ska ha en ute med. Men vilken?  Jag vet vad jag gillar men inte hur jag ska få till det. Tror ja ska ta fram alla mina trädgårdstidningar o klippa ut allt jag gilla o försöka sätt ihop det i verkligheten. 

Hur gör ni? Hur definierar ni er stil? Hur får ni till känslan av stilen i er trädgård??

Jag gillar äldre saker... Stenar... Annorlunda planteringskärl...glada färger, stora rabatter.. Mycket blommor men även mkt grönsaker. Gillar trärent material. Nästan lite shabby chick fast ute...

Sååå svårt att förklara... Ska nog se om ja kan göra ett kollage med olika saker jag sett som jag gillar.

Detta är sååååå läckert!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar