Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

torsdag 6 juni 2013

4 åringens intresse

vadå jag påverkat min 4 årings intresse.... Idag innan jag åkte till jobbet hann jag rensa en rabatt endast halv.. jaja tar det när jag kommer hem tänkte jag..Sen när jag kom hem hade min underbara kille rensat resten. Inte en ända blomma hade han slitit fel utan endast allt ogräs! jag är verkligen impad!!! 2 smala liljor hade han trampat ner men vad gör de.. det finns ju så många, de nertrampade står nu inne i en vas så vi hoppas vi får se dem slå ut i vilket fall.

Idag gick jag en ny runda med kameran. Så lite nya bilder på sin plats!!

mina Ginst. gula och 2 färgade

Nu har vi  kupat potatisen

sockerätorna har jag fått plantera om från friland till låda pga alla sniglarna.

Humlen i år är mkt större än förra året

mina barn har satt egna potatis i säck som växer för fullt,.

minns ni pionstöden jag gjorde... hmm kanske blev försmå för de är där in under alla pioner någonstans...

har en klätterros och en klematis bredvid varandra. Klematisen vill gärna kväva rosen så i år fick jag upp en spalje så den hitta något annat att klättra i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar