Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

lördag 15 juni 2013

nytt!

Idag hittade jag lite nytt till växthuset. Först så blev det nya kryddor från IKEA; de reade ut setet för 29:- tidigare 79:-

ÖRTIG Blandade köksörter 1 fat 3 krukor IKEA Innehåller allt du behöver för att odla 3 olika kryddväxter.
Sen köpte jag fästen till växthuset så jag kaan binda upp endel växter. Bauhause hade sådana som jag blev mycket nöjd med.

fästet

såhär blev det!
I veckan köpte sambon nät till jordgubbarna som nu börja bli röda. 5 st är plockade de senaste 3 dagarna! mums vad vi alla 5 i familjen har längtat!!!

nätet över landet

snart helt klar!

Hemma hos min mamma fick jag alla hennes lecakrukor! kanon.. nästa år blir det mera plantering i dessa med olika egen uppdrivna blommor o växter.

älskar dessa!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar